Advertisement

Zgłoś Twoje dziecko do konkursu "Ruszaj z przedszkolakiem łamigłówek szlakiem"

Komunikaty

WYCIECZKA DO ZAMOŚCIA

3 czerwca wraz z naszymi bliskimi wyruszyliśmy na spotkanie przygody. Wybraliśmy się na wycieczkę do Zamościa. Choć czekała nas długa droga każdy z uśmiechem na twarzy wstał wcześnie rano. Aby umilić sobie podróż rozmawialiśmy, śmialiśmy się i oglądaliśmy piękne widoki za oknem.
Pierwszym punktem naszej wycieczki było Zoo. Niektórzy z nas po raz pierwszy byli w takim miejscu. Zwiedzanie Zoo było dla nas wielką frajdą. Widzieliśmy wiele gatunków zwierząt z całego świata. O niektórych z nich nawet nie słyszeliśmy. Dodatkową atrakcją był dla nas park linowy mieszczący się przy zoo. Prawie wszystkie dzieci ruszyły trasą parku, który składał się z przejść zawieszonych nad ziemią oraz zjeżdżalni i zjazdu na linie.
Zmęczeni ale zadowoleni wyruszyliśmy do Muzeum Broni i Fortyfikacji oraz Arsenału. Obejrzeliśmy wystawę broni i mundurów żołnierski z różnych okresów historycznych. Na drugiej wystawie widzieliśmy czołgi oraz samoloty wojskowe. Obie wystawy znalazły swoich fanów.
Na zakończenie naszej wycieczki udaliśmy się na zamojski rynek, gdzie mogliśmy chwilę odpocząć, zjeść coś i kupić pamiątki.
Z pewnością długo będziemy wspominać wycieczkę do Zamościa. Miło spędziliśmy czas z naszymi paniami, rodzicami, rodzeństwem i babciami. Wspólny wyjazd dał nam okazję w ciekawy sposób spędzić czas i zintegrował nasze rodziny.